FAIZ SAAID

Blog Orang Selangor

Month: January 2009

Akar

January 31, 2009 at 7:19 AM Dah lama tak jamm, ngan mr otam di Akar(dulu layar tanchap). Memang sempoi saja malam tu. Kami balik dalam ….

Hari jumaat nampak FBI

January 30, 2009 at 8:30 AM Ni dah tiga kali, hari jumaat je ternampak FBI kat department, hmm, macam kebetulan pulak, hari lain tak nampak ….

Menguasai Dunia

January 30, 2009 at 3:02 PM Tadi sebelum jumaat ada jugak dengar ceramah, “Sesiapa yang menguasai Baitul Maqdis maka dia menguasai dunia…”. Ini kata Salahudin ….

Pertunangan

Alhamdullilah, majlis pertunangan saya selamat diadakan di rumah tunang saya di Gerik, Perak. Perjalanan hari itu amat panas, saya pun terasa demam, cuaca baik pada ….

Buku Buku Lima

January 21, 2009 at 11:05 AM Buku oh buku, ….. dulu saya rajin juga beli buku, tapi kurang kemaruk, sebab kebanyakan buku dah boleh download ….

Tutor UM

January 2, 2009 at 7:21 PM Sempena maal hijrah dan tahun baru ni, memang terasa susah untuk membuat keputusan. Tapi saya rasanya bertekad, akan memilih ….