FAIZ SAAID

Blog Orang Selangor

Month: December 2012

Shaklee Hantar Cek Tendang ?

Bila anda dah buat sales dengan shaklee, anda layak mendapat bonus dari shaklee. Bonus ni ialah reward kepada sales anda. Tengoklah pada tahap sales anda. ….

Lelaki Pun Pakai Baju Mumsluv ?

Apa yang anda perhatikan sekarang ialah kami sekeluarga anak menantu MUSTAFA AHMAD sedang membuka booth di presint 3 putrajaya. So ni kiranya first booth mumsluv ….

Peluang Business

Saya harinipun takda banyak nak cakap pasal shaklee, kalini kita tengok sudut business pulak. So apa yang korang tahu pasal business ? Macam macam benda ….

Kelas Shaklee Yang Best

Salam sejahtera, nampak tak gambar di atas ? Sebenarnya tu gambar baru je habis kelas. Kelas outdoor ? Boleh bawak anak dan sebagainya. Seronok sangat, ….