FAIZ SAAID

Blog Orang Selangor

Month: May 2013

Alfalfa Shaklee vs Penyakit

Salam sejahtera, sebenarnya dulu saya  ada buat pasal post pasal Alfalfa ni, masa tu abe artis kita supershazwan ada nak beli Alfalfa. Alhamdulillah, dia pun ….

Selamat Hari Guru 2013

Selamat hari guru 2013, hehehe, dah lama tak mendengar lagu selamat hari guru. Dulu masa hari guru, gua pernah sekali je perform lagu manbai kau ….

Fakta Menarik Tentang Kolagen

Salam sejahtera, bulan baik ni, tentu ramai nak tahu pasal kolagen, macam -macam cerita kita dengar pasal benda baik ni. Tak  kurang juga beberapa fakta ….

Surat Kepada Amri Yahyah

Assalumualaikum Encik Amri Yahyah. Saya Muhammad Faiz bin Mohamed Saaid, adalah seorang peminat encik amri, dan amnya peminat bolasepak Selangor dan Malaysia. Saya amat bertuah ….

Khairy Jamaluddin Bodoh ?

Bila saje mendengar Khairy Jamaluddin di angkat pak najib sebagai menteri belia dan sukan, ramai terus bertumpu  kepadanya, dengan tiada pangkat datok, tan sri, dan ….