FAIZ SAAID

Blog Orang Selangor

Month: November 2013

Muka keluar Paper Kosmo

Minggu lepas tak sangka cerita aku pegang Arreessa baca buku keluar jugak. Hahhaa kali ni memang muka aku besar jugaklah. Ok kali ni banyak juga ….

AGM Rasmi Alumni SMKS9

Hoo buat korang yang baca entry aku sebelum ni, masa aku tulis entry tu ialah masa aku tgh meeting, lepas tu sambung balik hahahha. Oklah. ….

Melawat Sekolah Lama

Banyak kenangan sebenarnya semasa di sekolah . Tapi yang paling ingat tentu masa aku kat sekolah menengah. Hoo boleh jadi gile dibuatnya dengan macam macam ….

Cara Berfikir Yang Pelik

Adui, manalah bebudak ASB dapat cerita no, tapi baguslah kalau korang ada fikir mcm ni, adui tapi lawak dia kekadang bunyi teruk sikit. Oklah takpa, ….

Khutbah Terakhir Rasulullah SAW

“Wahai manusia, dengarlah baik-baik apa yang hendak kukatakan, Aku tidak mengetahui apakah aku dapat bertemu lagi dengan kamu semua selepas tahun ini. Oleh itu, dengarlah ….

ROKOK vs GULA

Salam sejahtera semua. Salam jumaat. Sebenarnya dah lama saya tak menaip papan kekunci di rumah saya ini. Almaklumlah, sekarang syok dengan gajet baru Samsung Galaxy ….

Kenapa Rambut Beruban ?

Hahhaha yang ni memang tak sanggup aku baca. Tapi kalau korang betul betul nak faham tentang perbezaan rambut rambut yang ada atas badan korang, ianya ….

10 SEBAB JEPUN MAJU

Kalau nak kata pasal jepun maju, tak terkira banyak sebab. Korang tengoklah sendiri, siapa yang pernah pergi jepun, barulah rasa macam mana jepun boleh kuasai ….

2 Mentor Hebat

Alhamdulillah selesai sudah trip kmi ke Universal Studio kali ini. Tak sangka jugak banyak pengalaman yang saya tahu dan macam macam kitorang main. Oklah, sebenarnya ….

Open chat