FAIZ SAAID

Blog Orang Selangor

Month: May 2014

Misteri Rahsia Cermin Ajaib

Sebenarnya, ramai para para ilmuwan dari bidang business nih, gunakan teknik yang dipanggil Rahsia Cermin Ajaib, atau nama glamernya RCA. Kalau korang rajin baca status ….

Ayat Nak Lelong Barang

Sekarang ni, zaman dah berubah, dulu kita tengok bangsa melayu jarang berniaga, sekarang ni bila dah ada macam macam internet, minded dah berubah, semua nak ….

Macam Mana Nak Seksi ?

Ada juga ramai tanya, macam mana nak tu nak nih, dan macam macam lagilah tanya. Oklah, dah lama saya tak bikin artikel keras macam nih, ….

TNB Tipu Nak Berniaga

Bila tengok balik pasal gambar kat bawah nih, aku pun tak tahulah betul ke tidak statement berita bawah nih. Sekadar membandingkan 2 artikel yang jaraknya ….

Open chat