FAIZ SAAID

Blog Orang Selangor

Month: July 2016

Honda Civic Gerik ?

JEJAK KASIH CIVIC CFBM FB117 DAN FB360. Alhamdulillah pagi ni Allah buka hati nak lepak sarapan kat luar, lepak kat roti canai pekan gerik, tetiba ….

Tsunami Dalam Hati ?

Dalam banyak banyak perubahan, banyak je perubahan yang berlaku pada geng geng shaklee nih, samada yang buat betul-betul samada yang berjaya, yang kurang berjaya, dan ….

Jatuh Bangun Dalam Business

Sebenarnya nak cerita pasal jatuh bangun saya nih, banyak, kalau nak cerita nih jawabnya kena beli buku sayalah, boleh PM untuk dapatkan ebook cerita sebenar ….

Charger Smartphone Terbaik 2016 ?

Alhamdulillah, sebelum raya, sempat jugak mendapatkan produk terbaik dari Innergie, supercharger ala madu 3, hahaha, untuk korang yang bising charger tak cukup kat rumah mak ….

Selamat Jalan Cikgu RAMADAN

Selamat Jalan CIKGU mula mula cikgu datang, habis terkejut gegendang, Akhirnya juga ajar pasal permakanan, Badan rasa sihat,  Berat badan pun berkurangan,  Badan sedap jadi ….

Lemang Sedap Area Shah Alam ?

Nak cerita pasal raya dulu dan raya sekarang nih, alamak banyak gilelah, kalau cerita memang best. Banyak banyak baca yang abg mut cerita pasal perjalanan ….