Ajar Anak Buat Kerja Rumah Seawal Usia 2 Tahun

Ajar Anak Buat Kerja Rumah Seawal Usia 2 Tahun

Seawal usia 2 tahun dah boleh ajar buat kerja rumah😉

Biasanya ibu² yg surirumah ni dah terbiasa buat semua kerja rumah tu sendiri (Cik Deen la salah sorang)😂 Hinggakan anak2 jadi manja, tak reti nak buat kerja rumah..

Tak salahkan anak2 la jugak. Sebab kadang² tak bagi peluang utk anak2 tu belajar berdikari.. Melentur buluh biar dari rebungnya😘

InshAllah, masih belum terlambat.. Tak kira anak lelaki atau perempuan, dua2 boleh diajar buat keje rumah..

Yg Cik Deen perasan dan kagum jgk sblm ni, Cik Deen lipat kain dan suruh Yusuf simpan sendiri seluar baju dia dan dia boleh buat apa yg disuruh… Anak istimewa pun boleh diajar, inikan plak anak normal kan😆😆😆

#anakadalahanugerah♥️

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat