AJHT, Collagen dan Vitamin C

Penyakit lutut, sendi, dan sebagainya banyak mempengaruhi pergerakan kita. Terutamannya macam penyakit OSTEOARTRITIS (OA) . Kiranya bila umur dah semakin meningkat, masalah tulang rawan kartilaj mula menyusut dan menyebabkan pergerakan terbatas dan rasa sakit. Orang Asia memanglah golongan yang selalu kena masalah lutut ni. Info lanjut tu, bolehlah baca kat blog wife saya Ainul Mustafa.
joint health tablet vitamin C

So banyak penyelesaian untuk mengatasi masalah ni. Bulan lepas je, promosi Collagen Powder Shaklee. Memang terbukti berkesan boleh kasi korang nye sendi sendi tu tak sakit  dan aktif macam kanak kanak riang. Apapun, collagen ni harga dia mahal sikitlah dari AJHT.
So kalau nak murah, harga baiknya, korang boleh cuba ambil AJHT, dan yang ni pun memang pakcik SHAKLEE buat khas untuk korang yang nak jaga kesihatan sendi dan kesihatan badan amnya. Apapun persamaan AJHT dan COLLAGEN ni ialah dia ada VITAMIN C. Kan selalu vitamin C ni habis stok kat shaklee, so sebelum nak tunggu bulan 4 tahun ni, anda semua bolehlah cuba AJHT ni. Apa itu VITAMIN C ? Senang je, C untuk CERGAS, bak kata Kevin Zahri.

0 comments on “AJHT, Collagen dan Vitamin CAdd yours →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge