Allah Maha Mendengar

Allah MAHA MENDENGAR LAGI MAHA PEMURAH. Bila haritu cakap dengan maryam saje je nak ajak dia makan nasi lemak malam, tapi tak tahu nasi lemak kat shah alam waktu malam yang sedap. Jadi malam tuh bedal nasi goreng jelah. Kempunan nak makan nasi lemak, saja saja je ajak .
allah maha pemurah
Tapi Allah Maha PEMURAH, malam ni sebab mak dah ajak datang DBP, dengan rasa kepenatan setelah habis Orlando Tour tengah hari tadi, pening kepala ketiduran petang, ku gagahi jugak datang auditorium DBP malam ni. Nak cakap rezeki tuh memang rezeki, hahhaa sedang para penonton leka menonton bacaan puisi Asean, ku lihat berbungkus-bungkus nasi lemak tidak di sentuh, jawabnya ajak ainul makan dan maryam makan. Walaupun kecil, memang sedap sambal dia, habis 5 bungkus aku bedal tadi, tanpa diganggu sesiapa, diberi pulak minum teh tarik , memang rezeki .
Aku sedar dan sedar, Allah MAHA MENDENGAR, setiap rintihan dan doa kita, tapi DIA minta kita sabar sabar sabar, nanti DIA bagi memang kaw kaw , tanpa kau sedar akan perancangan DIA . hahhaa dahlah sedap, free lak tuh. REZEKI AKU MALAM NI. ALHAMDULILLAH.

2 comments on “Allah Maha MendengarAdd yours →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge