Awek KWSP Elya

Awek KWSP Elya

Sejak pagi semalam, bila kerajaan umumkan dan buka portal nyawa tambahan i-sinar, semua rakyat Malaysia mula keluarkan duit masing masing. Katanya sebab belum tahu lagi hidup lama, jawapan kebanyakkan orang ialah keluarkan sahaja duit Kwsp .

Tapi awek KWSP bernama Elya telah menjadi viral pula. Dia punya kata kata itu sangat pedas, sehingga ada juga yang membuat komen lucu terhadap awek maya digital kwsp. Memang layan baca status awek kwsp.

Ok..dah boleh mohon i-Sinar KWSP.
Untuk yang ada KWSP boleh cuba mohon dulu,abaikan dia punya kriteria entah apa-apa tu. Soal akan lulus atau tidak belakang kira.Isi dulu,masukkan maklumat peribadi anda.

Kepada yang mengisi,jika muncul Awek ELYA,usah dilayan apa yang dia cakap.
ELYA tu makhluk halus kiriman KWSP untuk menghasut anda secara halus dan mempengaruhi minda anda supaya anda berubah fikiran agar tidak mengeluarkan caruman KWSP anda.Dia bukan fikir kita tengah sesak.

Boleh pula mimpi awek penasihat KWSP ni. Kalau benar ia jodohku yang kedua, ketemukanlah. Amin. Liza Syaff terima kasih. Hadiah Birthday awak.

Siapa tak kenal awek tengah viral ni.. Bulan depan dapat duit tau.

tadi masa isi borang i sinar dapat berkenalan gan sorang awek kwsp. Elya namanya,lawa. pujuk dia tadi ajak keluar.bukan pujuk apa pun pujuk moga dapat keluar duit i sinar je. elya tengah pemes dari subuh tadi,sebelum ni orang tak kenal pun

Hari ni viral awek KWSP nama Elya tu.
First aku tengok macam Siti Nurhaliza masa muda2. Tapi ramai netizen cakap macam pelakon lucah Jepun, otak blue betul hehe.

Gambor jauh nampak Manis, Tapi bile zoom..nampak menggerunkan..hahahaha.. Mcm pakse jgn kuorkan kwsp.

Awek yang jadi rebutan masa kini.Anda ada KWSP anda akan jumpa si dia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat