Bagaimana Atomy Malaysia Berfungsi ?

Bagaimana Atomy Malaysia Berfungsi ?

MARI SAYA BAGI FAHAM BAGAIMANA ATOMY NI BERFUNGSI

Atomy Malaysia adalah sebuah syarikat skala SME sahaja. Sedangkan Atomy Korea skala besar. Kenapa boleh jadi begitu? Sebab Atomy Malaysia bukan franchise. Ia satu entiti berasingan.

Nak faham mudah.

Kita ada syarikat. Syarikat kita pergi ke Negara Cina beli barang untuk dibuat perniagaan. Yang jadi supplier kita syarikat di Cina itulah. Kita beli barang, bayar tunai, dan bawa balik Malaysia, dapat untung.

Baik, perlukah kita agihkan untung kita itu kepada supplier kita di Cina itu? Tidak kan. Sebab urusan jual beli kita dengan nya dah selesai.

Perlukah kita rungsing tokey Cina tu nak buat apa dengan duit dia? Tak perlu kan. Itu hal dia dan tiada kaitan langsung dengan kita.

Itulah asasnya hubungan Atomy Korea dan Atomy Malaysia. Separate entiti. Apabila Atomy Malaysia untung, itu hak Malaysia lah. Tak perlu nak salur apa-apa lagi.

Cuma uniknya disini, kita masih bersatu dan berkait dari segi Sistem Networking nya. Bukan dari segi pengaliran keluar keuntungan aktiviti kita.

Itulah yang peliknya Atomy hinggakan ramai orang Melayu susah nak hadam. Tapi apabila cuba memahami akhirnya akan faham. Saya sendiri pun ambil masa untuk faham.

Sebab itu saya berkali-kali pesan. Tak tahu tanya. Jangan buat andaian. Andaian membuka pintu fitnah.

Ok dah faham kan? Jom join .. free sahaja www.wasap.my/60107799313/DahFahamNakJoin

#kayaberjemaahitubarakah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat