FAIZ SAAID

BLOG ORANG SELANGOR

Bawa Basikal Sambil Dukung Anak Undang Kecaman

Bawa Basikal Sambil Dukung Anak Undang Kecaman

Beberapa hari lepas memang ramai kecam pasal geng basikal nih. sebelum isu pasal duduk lane kanan dan meninggal, kalinih pulak isu gendong anak kat belakang. Adakah mereka ni sedar dengar tindak tanduk mereka ? Jom kita baca beberapa kecaman yang ada dekat facebook

Situasi makin panas nampaknya… Bila ramai yg dukung baby naik basikal..
Mmg terang2 nampak bahaya… Cuma kadang2 bahasa nitizen kurang enak didgr..

Wahai bapak2 IBU2 yg semua ada disini…ha min nk nyanyi dh nie…wahai bapak2 sekalian,andai kamu nak kayuh basikal sampai ke bulan sekalipun xpe kayuhlah…tapi jgn la bawak anak begini,jadi gapo2…ha nyosal xguno min nk maroh pun dh bosar pjg,mikir2 lah Yo

Pihak berwajib tolong ambl tindakan. Jgn sampai berlaku kemalangan melibatkan nyawa anak.

Sbb tu jgn bagi suami jaga anak bnda bukan² dibuatnya

Babi betul la..awat manusia dekat situ tak tahan je manusia nie..

Ni lh… bodoh x bole d ajar… x bole fikir ke.. kalu ko yg jatuh anak kat blakang tu jtuh skali ke tidak.. ke tsgkut kat pokok..

Who will be at fault if accident happens ?

Ajar budak lagi baik dari org tua

Tak belajar lagi dari rider yg kena langgar hari tu..

Pukxxxk betul.. melampau giler sek2 celaka ni

Emak2 pon ada jnis bebal….

Bodoh melampau2 dah ni

baby,kite dukung selalu or bawak pi jalan pun dia penat. inikan pula ikut cycling. Allahu

anak dia kat blkg tu mcm dah lembik tgk.. eee geram tgk

Cara dukung mcm tu buat baby tak selesa dan dlm kesakitan .. boleh bygkan tak berapa jam baby tu mcm tu…

Dh xdaya nk komen kak zah tgk ni,ap lah jd orang tua punya fikiran buat ank cmtu,kot ye minat sgt berbasikal crik la cara lain baby tu lebih selesa selamat ,eeee geram la

Ya Allah…ape la pemikiran mak ayah ni… nak exercise pun boleh pk pakaian &basikal sesuai utk diri sendiri…tp anak??? Sy ada carrier merah tu…takat kejap2 ok la…lama2 xsesuai sbb celah kelengkang dia xberapa mesra. Kadang sy pakai carrier sy pangku dgn tangan . Apela nasib baby…siannyaaaaaa… geram betul

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat