Blog Keluarga Rumah Mesra Ceria

Alhamdulillah, dalam minggu, dapat juga menyiapkan beberapa blog , dan juga mengubah beberapa blog yang ada . Oklah sambutan dari family Rumah Mesra Ceria amat menggalakkan. Hooo, sebenarnya pun pening kepala jugak nak siapkan blog diorang. Ada yang ada blog, tapi nak tukar template, dan ada juga yang memang takda blog langsung, so memang pilih template yang comel dan start dari zero. hoo yang tu memang copy paste entry dulu. Sambil tu juga nak selit jugaklah link baru blog gua yang tetiba ada problem, sebab tak leh nak renew domain tuh, aduish geram sungguh !!!!

blog shaklee

Datin Seri Aishah

Oklah, yang ni saya dan wife datang ke rumah Datin untuk bikin kelas blog, masa tu ambil masa jugaklah nak cari template yang sesuai dengan jiwa kak Aishah anak kami ini. Sambil tu jugak, anaknya kak nor , datang sekali bikin blog, dan terpaksalah curi sikit template yang ada sebelum ni, tapi oklah, nampaknya simple dan menarik. Yang kak Aishah punya template ni memang macam saya punya, tapi jenis lain. Saya suka template pakcik johny ni sebab kemas , sempoi, dan kalau view kat mobile, lagi cun, so kak Aishah kata bolehlah ambil template ni, tapi ada ruang untuk bagi lebih anggun dan menawan.

My Life and Shaklee

Nilah dia blog kak Nor Azila anak Shaklee kak Aishah. oklah, memula tuh tiru blog Azmira anak saya. last sekali nasib baik jumpa blog yang lebih kurang sama dengan Azmira. Hoo memang floral pattern warna ungu ni memang menawan, Saya setup baling blog kak Azila. So lepas ni kak nor kenalah rajin dan bagi cantik sikit blog tuh. Rajin rajin promote kat kawan mawan, sedara mara, dan paling penting, promote kat ornag yang tak kenal, biar mereka senang nak melekat dengan blog kak Nor !!!

Norazmira Md Noh

Ok ni sebenarnya anak murid aku masa aku jadi tutor kat UM, lepas sama sama jadi staff, last last aku keluar UM, dia pun macam seronok nak join Shaklee. oklah, first bonus pun dah boleh grab 3 angka. Memang superb, dan aku nak dia bersemangat, so aku cuba try bikin blog baru, supaya Azmira kena update blog dan promote blog dia kaw kaw punya. Jangan malas pulak, kalau tak blog kena tarik balik, hehehe. Apapun selamat maju jaya Azmira !!!

Bila Aku Berbicara

Setelah mendapat tahu yang aku boleh tukar template dan sebagainya, ni aku punya piut, si Suriati ni pun nak join sekaki nak tukar blognya menjadi cantik rupawan. So dia pilih sendiri template yang dia suka, dan kerja aku senang, aku kasi tapau semua template lama dia dan gantikan dengan yang baru. Nampak lebih minimalis dan kemas, kalau dia boleh design header tentu lebih menarik. Hooo, apapun selamat berjaya kepada Suriati, rajin rajin prmo blog anda, belajar pasal SEO !!!

Blog Orang Selangor

Hahhaha, ini lagi best nak menyampuk. Oklah, sebenarnya blog aku ni pun ada masalah jugak. bukan masalah besar pun, tapi tetiba tak leh renew domain lama faiz saaid .com, adui sungguh kecewa sebab akan kehilangan SEO dan trafik , nampaknya dengan link baru yang percuma ini, kena kerja keras lagi untuk tari balik SEO melekat dengan blog aku yang sepower kumpulan grunge dari Sarawak. Hoo, ok takpa, blog orang Selangor akan tetap hidup dan terus diperjuangankan . hooooo YES !!!!

Ainul Mustafa

hooo, rupanya ada satu lagi tinggal. Blog wife aku, ayng aku buat sampai tak tidor, sampai demam aku edit buang itu ini yang tak penting, so jadilah blog wife aku yang simple dimple, kena dengan bendara tema PERAK, biasalah orang Gerik Perak. Hooo, lepas ni bolehlah wife aku update blog, biasalah sekarang tengah mabuk pregnant anak kedua, jadi biasanya dah tak larat sangat. Oklah, ni pun boleh bikin lagi cun lagi !!!

4 comments on “Blog Keluarga Rumah Mesra CeriaAdd yours →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge