Coaching Pagi Yang Menarik

Coaching Pagi Yang Menarik

Sambil makan nasi lemak, masa ni baru je kenal wak zainul hhahaha, kitorang pun cerita macam-macam, hahha, ajak datang rumah, pagi esok terus datang, lepas tuh layan jelah, cerita pasal facebook vs blogging, dan macam-macam lagilah.
coaching business shaklee
Tapi macam biasa nasi lemak tuh bukan aku masak, ni puan ainul yang masak, hahhaa. Masa ni lyna noh tak jadi akacan lagi, hhahaha. ni semua coaching sebelum zaman lasik.
Tapi yang paling kelakar, masa tuh kami tengok ada jam mainan, tanyalah akacan, korang ada tinggal mainan ke. Akacan kata
“Oh tu bukan jam mainan, tuh TASBIH ELEKTRONIK bagi kat korang”

Faiz Saaid

Seorang yang kacak berambut kerinting yang suka menulis idea merapu. Kalau ada cerita, semua cerita dia nak ulas dengan pandangan mata beliau yang sepet

This Post Has 4 Comments

  1. If you'd like an alternative to casually picking up girls and trying to figure out the right thing to do…

    If you'd prefer to have women chase YOU, instead of spending your nights prowling around in crowded pubs and restaurants…

    Then I urge you to view this short video to learn a strange secret that might get you your own harem of beautiful women just 24 hours from now:

    FACEBOOK SEDUCTION SYSTEM

Leave a Reply

CommentLuv badge

Close Menu