FAIZ SAAID

BLOG ORANG SELANGOR

Coaching Pagi Yang Menarik

Coaching Pagi Yang Menarik

Sambil makan nasi lemak, masa ni baru je kenal wak zainul hhahaha, kitorang pun cerita macam-macam, hahha, ajak datang rumah, pagi esok terus datang, lepas tuh layan jelah, cerita pasal facebook vs blogging, dan macam-macam lagilah.

Tapi macam biasa nasi lemak tuh bukan aku masak, ni puan ainul yang masak, hahhaa. Masa ni lyna noh tak jadi akacan lagi, hhahaha. ni semua coaching sebelum zaman lasik.

Tapi yang paling kelakar, masa tuh kami tengok ada jam mainan, tanyalah akacan, korang ada tinggal mainan ke. Akacan kata, 

“Oh tu bukan jam mainan, tuh TASBIH ELEKTRONIK bagi kat korang”

2 thoughts on “Coaching Pagi Yang Menarik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat