FAIZ SAAID

Blog Orang Selangor

Experiment lintah 2

Experiment lintah 2

March 15, 2009 at 7:12 AM

Kali ini, hanafi ada ajak lagi buat experiment lintah, pada jumaat lepas, 6/3/2009. Awek korea tu masih ada lagi, cumanya kali ni, tak perlu amek darah lagi, tapi perlu analisis sahaja.

Sekali bila nak test darah ayam tu, busuk yang amat. Gua tetiba terperasan, ada juga darah belut kat situ. Gua tak join experiment darah belut. Kali ni cuma buat analisis, amaek bacaan, save graf, pastu duduk buat tak tahu. hehehe

Hmmm, nampaknya analisis macam tak jadi je, masih tak paham aku, nak kena tengok wavelenght lagi, dan sebagainya. Itu jelah kot, sekian terima kasih

Leave a Reply

Open chat