FAIZ SAAID

BLOG ORANG SELANGOR

Kelebihan Solat Tarawikh Di Pusat Bowling

Kelebihan Solat  Tarawikh Di Pusat Bowling

MASJID TUTUP ? PUSAT SNOOKER PUN BOLEH SOLAT

Aku rasa akak ketuk ketuk ramadan ni bagus. Sementara rakyat marhaen tak leh nak penuhkan masjid, beliau melakukan bidaah hasanah terbaru iaitu solat di pusat bowling.

Kelebihan solat di pusat bowling mengikut pandangan ulamak murtabak

1. Pusat bowling tiada kouta, tapi masjid ada kouta

2. Pergi masjid kena isi aplikasi masjid pro, tapi pusat bowling hanya guna mysejahtera

3. solat di masjid kena jarak 1 meter, tapi di pusat bowling solat ikut sunnah, rapatkan saf

4. solat kat masjid hanya di lihat orang islam sahaja, tapi pusat bowling akan dilihat orang kafir.

Street dakwah, solat terbuka ni dah lama di buat pendakwah tak bebas di Malaysia dan seluruh dunia.

Korang nampak tak ? kalau tak nampak, boleh lah korang KETUK KETUK KEPALA SENDIRI.

Lepas ni mungkin ada yang solat jemaah dekat gelanggang futsal, dari bertumbuk je, hahaha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat