Kenapa Bisnes Selalu Update Status ?

Kenapa Bisnes Selalu Update Status ?

Kenapa orang bisness selalu update status?

💓Bukan perasan famous.
💓Bukan giler glamor.

💓Tapi ni dinamakan personal branding.
💓Kami nak orang kenal kami.

💓Kami nak orang tahu kami wujud.
💓Kami nak orang tahu kami jual apa.

💞Jangan meluat tengok posting kami.
(tp kalau ter-meluat pun terserah la
🙊🙊)

💓Encik kfc dengan encik mcd dah kaya raya pun still buat promote sana sini..

💓Jadi beriklan lah biar pun orang jemu meluat@menyampah kat kau..Hehe..😂😂. Bermakna iklan kita dah terkesan kepada diorang !

💞Yang penting NEVER STOP!NEVER GIVEUP!..once stop..FULL STOP!!

😘😘

#copypaste

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat