Kenapa Rambut Beruban ?

Kenapa Rambut Beruban ?

Hahhaha yang ni memang tak sanggup aku baca. Tapi kalau korang betul betul nak faham tentang perbezaan rambut rambut yang ada atas badan korang, ianya boleh dikenal pasti dengan mudah. Lawak di bawah cukup mampu menerangkan masalah rambut beruban anda 
rambut beruban
Pesakit : Doktor kenapa rambut kat atas kepala saya ni cepat sangat beruban ? Dah puas saya cari ubat.
Doktor. : Sebab di atas kepala kita ni ialah pusat pemikiran
Pesakit : Tapi kenapa rambut kat bawah saya ni tak beruban ?
Doktor : Sebab rambut kat bawah tu pusat hiburan.

Faiz Saaid

Seorang yang kacak berambut kerinting yang suka menulis idea merapu. Kalau ada cerita, semua cerita dia nak ulas dengan pandangan mata beliau yang sepet

Leave a Reply

CommentLuv badge

Close Menu