Kesan Buruk Vaksin FDA

Kesan Buruk Vaksin FDA

Dulu masa kitorang dedahkan pasal babi dalam vaksin, ramai doktor refute konfiden ckp takda satu pun vaksin yg ada babi🐷

Tp sbb itu adalah kebenaran fakta, lama2 tak boleh sembunyi juga.✅

So apa mereka buat? Mereka kata ianya istihalah dan hukumnya harus 🐷

Dulu masa kitorang kata vaksin menggunakan sel janin bayi yg digugur hidup2 dan dibunuh utk diambil selnya, ramai betul tak percaya kata kami mengarut.👶🏻🔪🩸

Tp sbb itu adalah kebenaran fakta, lama2 tak boleh sembunyi juga.✅

So apa mereka buat? Mereka kata hanya 1 janin je utk kemaslahatan umat tetapi sebenarnya beratus janin jd mangsa sehingga sekarang masih dibuat di China. Ada pula yg kata dosa tu utk org Muslim je bukan non Muslim 👶🏻 🔪 🩸

.

Dulu masa kitorang kata mmg ada kematian disebabkan vaksin, fuh kitorang kena kecam habis habisan. Doktor2 kambing ni pertahankan semahu2nya, walhal kematian sbb vaksin sgt banyak dan dekat US ramai dah diberi pampasan sbb anak mereka mati selepas vaksin. 💀

Tp sbb itu adalah kebenaran fakta, lama2 tak boleh sembunyi juga.✅

So apa mereka buat? Mereka kata kematian 2 org je utk selamatkan berjuta lg nyawa. Dan FDA pun dah tak segan2 utk mengaku dan senaraikan kematian sbg salah satu AEFI (kesan sampingan vaksin). Lepas ni doktor pun sama lah dah tak segan2 mengaku ada kematian. 💀

Bukan nak berlagak tp apa yg kami ckp mmg betul sbb itu faktanya. Kami beranikan diri utk beri awareness dan hadapi mcm2 kecaman.

Jika makan gelatin babi, menyokong pembunuhan janin dan bersedia menghadap risiko kematian yg disengajakan adalah pilihan kamu, then pilih lah.

Jangan kecam kami yg elak semua benda tu. Kami juga berusaha sehabis upaya utk mengelak penyakit dengan cara meningkatkan immune system dgn benda halal dan thoyyib. Immune system yg kuat dpt mengalahkan virus dan bakteria, jika gagal kami berusaha pula utk berubat.

Masih lg kata kami ni golongan yg memudharatkan diri?

kredit : Mardiana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat