KHAZAR – Berlakon Jadi Bani Israel , Bajet Suci, Keturunan Yakjuj Makjuj ?

KHAZAR – Berlakon Jadi Bani Israel , Bajet Suci, Keturunan Yakjuj Makjuj ?

cerita bab khazar dan bangsa israel ni telah menjadi topik perbualan kami Ainul Mustafa. teori terbaru tentang klue siapa dia yajuj dan makjuj ni terserlah bila seorang saintis dari john hopkins telah membuat kajian, jews amerika europe ni bukan dari keturunan abraham, tapi dari khazar. Hooo siapa dia khazar nih ?

Khazar ni dulu satu bangsa yang gile kuat macam mongol. Diorang ni memang sangat power, sampai satu masa diorang nak pecah belahkan dunia, diorang telah memeluk agama judaism, dan membuatkan bangsa israel sebenar tersisih, dan diorang ni habis perlahan lahan menguasai dunia, yang dikenali sebagai zionis israel.

Lokasi khazar ni terletak di mana ? ye terletak seperti yang disebut dalam quran, lokasi dimana yakjuj dan makjuj di diperangkap dalam tembok kebal binaan dzulkarnain. Tapi seperti kata dzulkarnain, dengan izin Allah, tembok ini akan runtuh juga. Betul ke dah runtuh ?

Dalam quran ada 2 ayat tentang yakjuj dan makjuj, satu ayat dalam surah alkahfi, yang tuh standard, tapi ada satu lagi ayat tentang yakjuj dan makjuj, iaitu

” Hingga apabila dibukakan (tembok) Ya’juj dan Ma’juj, dan mereka turun dengan cepat dari seluruh tempat yang tinggi. “(alanbiya-96)

Pernah terfikir tak kamu semua, kenap Dzulkarnain yang power diberikan kuasa dari timur dan barat itu tak bunuh je yakjuj dan makjuj nih ? Satu penelitian dibuat, memang bangsa nih, power gile.

Nak kata power tka power ? habis kerosakan dalam dunia nih, depa buat. Sistem yang diorang buat pun kita tak boleh lawan. Dari sistem demokrasi, matawang, PBB, FB, hahaha, habis umat islam gaduh siang malam 24 jam. Ni baru lawan sistem, belum lawan perang betul betul lagi. Itupun ramai umat islam, khasnya malaysia lemah kaw kaw, hahaha, habis kena tipu.

Boleh percaya ke aku cakap nih ? NI pembacaan je, ada yang lebih pakar dari aku. ish ish, dasyat bangsa depa nih !!!

http://www.texemarrs.com/042013/jews_not_descendants_of_abraham.htm

Faiz Saaid

Seorang yang kacak berambut kerinting yang suka menulis idea merapu. Kalau ada cerita, semua cerita dia nak ulas dengan pandangan mata beliau yang sepet

Leave a Reply

CommentLuv badge

Close Menu