FAIZ SAAID

BLOG ORANG SELANGOR

Mengikut Otam

Mengikut Otam

April 6, 2009 at 7:10 AM
Sabtu 28/3/2009

Sempena harini, ada earth hour. Diorang kempen suruh kita tutup lampu satu jam. Oklah, haritu rumah saya dah blackout hampir satu jam.

Saya pergi rumah piko. Kami menunggu otam mengambil kami di LRT Universiti. Selepas itu kami terus bergerak ke LRT Taman Bahagia. Encik Ully Awan band turun di sini. Sebelum kami terasa bosan, kami sempat merasa rojak cendol taman bahagia yang best. En Otam dan En Piko sempat bercerita pasal pak Arab dan Basikal. Memang menarik cerita pasal basikal. Diorang pernah jatuh basikal, cedera cedera. Saya pun pernah jatuh. Adui.

Kami bergerak ke SohoKL. Saya sempat jamming dengan en Otam dan Ully. Pastu ada Zaza poppy join sekali. alamak dapat jamming dengan kenalan Baru. Pengalaman yang bagus. Tak lupa juga, wawa pucca datang sekali time tu.(saya agak risau takut pakchop dia tak bape gemar dia datang sorang, tapi tima kasih datang)

Saya terus hilang arah tuju, jadi saya ikut otam p sunway lagoon. Kami tak bawak seluar pendek, lagipun bukannya nak p mandi. Malam tu, kami melepak dengan Fynn Jamal, Tri, dan kengkawan mereka. Malam tu ada best skt, macam macam ada. Cumanya saya agak kecewa tak dpt nak tolong botaq, dia ada ajak saya.

Malam tu jgk ada Wani Ardy dan Anna Rafali. Ana Raffali tolong jgk kitorang setting sound sume. Tima kasih.

Malam tu, mama dah telefon, nasib baik kak huda amek. Pastu balik rumah macam biasa dan kepenatan sambil bermimpi cerita kartun. Oklah , sekian terima kasih semua, terutama en otam, sebab ajak saya jamming.

Hi ninjaseni, jangan kamu lupa semua ni(pinjam ayat otam)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat