rahsia kerajaan malaysia

Penafian Dan Kerahsian

HAK MILIK BLOG JOE LABU

Blog personal nih adalah milik Joe Labu aka Faiz Saaid, jadi korang jangan memandai nak buat blog korang, ni pun penulisan sendiri, blog ni pun biasa  biasa je, jadi janganlah buat kerja bukan bukan. Ramai juga buat nama samaran joe labu. jadi yang ni joe labu yang bernama ninjaseni atau nama sebenar Faiz Saaid.

PENGGUNAAN MAKLUMAT

Maklumat yang anda peroleh dalam blog ni adalah tanggungjawab anda. Nak percaya ke tidak, sila fikir betul-betul. Jangan main-main, sebab artikel blog ni adalah hasil pemikiran Joe Labu, atas pembacaan, kajian yang dibuat oleh Joe Labu sendiri.

PENULISAN KOMEN

Kalau korang nak tulis komen tuh, janganlah tulis komen yang berunsur nak buat jahat. Kan molek tulis baik baik, kalau nampak komen korang nih nak buat gaduh, nanti aku delete, baru korang tahu. Jadi tulis komen tuh fikir betul-betul.

HAK CIPTA ARTIKEL

Artikel dalam blog ni tentu korang takkan viralkan, sebab tak menarik sangat buat korang. Tapi kalau nak guna jugak, jangan lupa backlink dan hubungi aku dulu ok ? Nanti korang pulak yang untung buat duit.

0 comments on “Penafian Dan KerahsianAdd yours →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge