FAIZ SAAID

BLOG ORANG SELANGOR

Sabun Haus Untuk Eczema Anak

Sabun Haus Untuk Eczema Anak

AL KISAH SUATU HARI DI KLINIK
.
.
.
.
Eh eh awak, buat apa disini? Anak sakit ke?

Aida : Anak kita ada eczema, selalu kena sapu krim, makan ubat. Dua tiga hari ini, tak jalan dah, bertambah teruk tengok. Tu datang jumpa doktor, kot kena tukar ubat ke.

Aku : Anak kita pun ada eczema. Dulu selalu sapu krim, makan ubat. Kadang kadang tak jalan juga. Kasihan tengok anak. Sanggup cari mana mana produk atau ubat yang boleh bagi elokkan eczema anak ni πŸ˜”

Aida : Habis sekarang apa yang awak guna untuk eczema anak?

Aku: Sekarang guna sabun Haus untuk eczema anak. Mula mula anak tak nak sebab pedih sebab luka asyik garu je. Tapi lepas redah je guna sabun, hilang gatal. Selesa nampaknya dia. Kali kedua guna, anak dah ok sebab lepas pakai sabun pertama kali dah nampak kesan. Lega hati bila anak dah mula tak mengadu gatal. Merah merah pun dah nampak surut. Malam pun dah lena tidur sebab tak gatal dah. Bukan anak je guna, ayah dia pun pakai untuk jerawat dan kulit muka berminyak. Nampak lah jerawat cepat kecut, minyak muka pun dah berkurang.

Aida : Beli di mana sabun tu?

Aku : Selalu beli di online. Sekarang ada promosi. Harga memang sangat berbaloi beli waktu ni. Cubalah untuk eczema anak tu. Mana tahu ada kurang nanti.
Ni nombor seller tu 010 7183758
Dia cepat respond

Aida : In sha Allah. Nanti aida mesej dia, terima kasih kongsi ngan aida ni ya.

Aku : Sama sama. Benda baik harus dikongsi bersama supaya sama sama kita dapat manfaatnya 😊

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat