Salam Kota Bharu

Salam Kota Bharu

Salam Kota Bharu, itulah yang gua nak cakap, hoo, bersiaran dari Kota Bharu buat kali pertama dalam sejarah. Tempat cik siti wan kembang ni, penuh dengan adat dan budaya. Hoo, penuh sahaja dengan tulisan jawi, penat membawa kereta 9 jam, dari Shah Alam, melalui LPT,  terengganu, dan terus sahaja jerteh, besut dan akhirnya sampai juga ke Kelantan. Alhamdulillah.

kelantan

Seperti biasa, kami hari ini lepak kat Hotel Renesaince, heheh, oklah, kelas jugak hotel ni, ramai mat saleh juga, dan yang paling best kami sempat jumpa orang Shah Alam, hahhaa. Oklah. So malam tuh kalau tak singgah mana-mana tak sah, so sempat lah juga singgah Wakah Che Yeh, sesat juga nak ke sana, rupanya dekat je. Ini semua salah HP aku yang dah habis batery. Hahah, takpa, nantikan vlog kami di sana, hahah, sikit je ambil, sebab dah penat sangat. Apapun, makan sana memang terbaik !!!
Oklah, lepas KB, kami akan bergerak ke KT, Kuala Terengganu hari ini,banyak betul aktiviti ni, tentunya aktiviti liburan pula dengan geng Supermom, ok, jom kita beribadat !!!

Faiz Saaid

Seorang yang kacak berambut kerinting yang suka menulis idea merapu. Kalau ada cerita, semua cerita dia nak ulas dengan pandangan mata beliau yang sepet

This Post Has 2 Comments

Leave a Reply

CommentLuv badge

Close Menu