Taktik Licik Kutip Besi Buruk

Taktik Licik Kutip Besi Buruk

menarik taktik nih, sebab tolonglah belajar sikit pasal sains, aduh…

Alkisahnya petang tadi.. lori besi buruk dtg minta beli besi dekat bengkel..aku pon keluarkan kan semua besi2 sisa dan aluminium yg ada.2 geng rohingnya dari sijangkang katanya.lepas besi dan aluminium dah timbang dan di campak masuk lori..aku pon naiklah atas timbang saja..hah tundia..35kilo jee.eh eh eh..mana lagi 40 kilo.Tuhan dah ampun ke.naik pulak sorang lagi hmm sama 30kilo .

ptt lah semua yg dia timbang 30kilo ke bawah je..pagar second berat2 tu..semua tak smpai 30kilo..muka soleh & solehah 2 orang ni pon dah lain macam..lepas kena ceramah depa bagi tambahan lagi 20kilo ..patut lah boleh ada lori .meniaga kencang puak ni.

Menyesal pulak aku naik atas timbang tu..sebenarnya tak kisah sgt berapa nak dapat..sbb besi buruk pon bukan boleh jadi besi baru simpan lama2.bersepah je.Tapi tulah tak mnipu tak kaya bro.

Perkongsian : Achik Iqbal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Open chat